Aρχικά θα αποσαφηνιστεί ο όρος “Υπεύθυνος Κρατήσεων Ξενοδοχείου» ως ενός εξειδικευμένου εργαζόμενου, ικανού να χειρίζεται υπεύθυνα και αυτόνομα θέματα που αφορούν την καλή λειτουργία του τμήματος κρατήσεων μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής μονάδος .Ταυτόχρονα θα διδάχθει την ενεργό συμμετοχή στην υποδοχή κι εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων ενός ξενοδοχείου, την εκτέλεση των σχετικών εργασιών του τμήματος υποδοχής (Front Office), τη συμπλήρωση και τον έλεγχο των απαιτούμενων έντυπων κι την ενημέρωση των λογαριασμών των πελατών. Τέλος, θα παρουσιαστούν και οι τρόποι καλής συνεργασίας με τα λοιπά τμήματα του ξενοδοχείου, αλλά και με τους εκπροσώπους των ταξιδιωτικών γραφείων, ενώ έγινε και σημαντική αναφορά στον τρόπο διαχείρισης των παραπόνων των πελατών.